طرح توجیهی بسته بندی لوبیا

طرح توجیهی بسته بندی لوبیا

کاربرد های بسته بندی حبوبات و غلات

کاربرد عمده این محصول با توجه حمل و نگهداری بهتر انواع حبوبات است . در زیر برخی از مزایای بسته

بندی حبوبات را به اختصار نام می بریم:

۱- ماندگاری بیشتر حبوبات ۲- کاهش تلفات هنگام مصرف۳- ارزش گذاری برای مصرف کننده

۴- انطباق با معیارهای بهداشتی ۵-  حفظ حبوبات از آسیب های جانوران موذی

و – روش های بسته بندی

بسته بندی به عنوان یک ابزار کار آمد سالهاست که مورد نظر کارشناسان علم بازاریابی قرار گرفته است . استفاده از انواع مختلف بسته بندی ضمن اینکه قابلیت نگهداری بهتری را به کالا می بخشد در کسب بالاتری از بازار برای کالای مورد نظر نیزموثر است .

نظریه پردازان بازاریابی ، دو نقش مهم برای بسته بندی متصور هستند که عبارتند از نقش Protective  ونقش Promotive  . چنانکه از واژه به کار گرفته شده برای این نقش  ها نیز بر می آید نقش نخست به وجه نگهداری و دوام حاصل از بسته بندی و نقش دوم به جنبه آگاهی دهنده و پیش برنده بسته بندی اشاره دارد.

ازدیگر سو توجه ناکافی به موازین بسته بندی بهداشتی موجب گشته است که محصولات مختلف غذایی کشور علیرغم دارا بودن  کیفیت بسیار خوب در بدو تولید به دلیل پیدایش پاره ای آلودگی های ثانویه ویا عرضه در اندازه ها واشکالی خارج از استاندارد یا پسند بازار هدف نتوانند به بازار های جهانی راه یافته و مسیر را برای افزایش سطح تولید داخلی هموار نمایند. بدیهی است با اجرای طرح های فرآوری و بسته بندی بهداشتی ، محصولات غذایی تولیدی کشور، قابلیت رقابت با محصولات مشابه خارجی را در بازار های جهانی خواهند داشت .

بسته بندی لوبیا

۱- بخش معرفی…………………………….. ۵

الف- نام ونشانی متقاضیان………………….. ۵

ب- مشخصات محل اجرای طرح…………………… ۵

ج- عنوان محصول یا محصولات (کالا/خدمات) و ظرفیت تولید  ۶

د- میزان سرمایه گذاری…………………….. ۶

هـ – اعلام محرمانه بودن طرح (در صورت لزوم )      ۷

۲- خلاصه مدیریتی /اجرایی…………………… ۷

الف- مقدمه ای در مورد بسته بندی……………. ۷

ب- اهداف بسته بندی……………………….. ۷

ج- عوامل موثر در بسته بندی………………… ۹

د- انواع بسته بندی……………………….. ۹

ه – آشنایی بیشتر با صنعت بسته بندی صنایع غذایی ۱۰

ی – مزایای بسته بندی…………………….. ۱۱

ن – کاربرد های بسته بندی حبوبات و غلات……… ۱۱

و روش های بسته بندی……………………. ۱۲

۳- تجزیه و تحلیل صنعت……………………. ۱۳

الف- تجزیه و تحلیل محیطی…………………. ۱۳

ب- تجزیه و تحلیل بازار…………………… ۱۳

ج- تجزیه و تحلیل فنی…………………….. ۱۵

۴- دورنمای شرکت /شرح کسب و کار……………. ۱۶

۵- معرفی محصولات (کالا/خدمات)………………. ۱۶

۶- برنامه عملیاتی و تولید………………… ۱۷

۷- برنامه بازاریابی……………………… ۲۵

الف- تحقیق و تحلیل بازار  ……………….. ۲۵

ب- راهبردهای بازاریابی…………………… ۲۶

۸- ساختار سازمانی……………………….. ۲۶

۹- برنامه زمان بندی  و عملیات…………….. ۲۶

۱۰- ارزیابی و مدیریت خطر پذیری……………. ۲۶

۱۱- برنامه مالی…………………………. ۲۶

۱۰- ارزیابی و مدیریت خطر پذیری……………. ۲۶

مناسب برای

اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری

ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده

گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا

گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون

ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی

فرمت فایل:word
تعداد صفحات:۳۰

10000 تومان – خرید

 

این نوشته در پروژه, رشته ی صنایع غذایی, کارآفرینی ارسال و , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.